reklama

Všetko zlé je na niečo dobré

Rozhodla som sa, že sa podelím o moje pocity, názory a skúsenosti života s DMO.Myslela som si že nikdy nebudem takto šťastná ale opak sa stal skutočnosťou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď som sa narodila, nehýbala som sa ako ostatné bábätká, nepretáčala som sa a moja detská doktorka to pripisovala tomu, že som lenivá a áno som lenivá, ale toto bolo kvôli niečomu inému. Zistili mi detskú mozgovú obrnu. Keď som začala v troch rokoch ako tak chodiť, aj keď nie tak akoby som chcela, moji rodičia vystrojili oslavu a tešil sa so mnou celý svet. Navyše som išla do kostola a začala som Ježiškovi ukazovať ako chodím :)

Potom nastali horšie časy. Išla som do škôlky a tam, keď sa mi deti posmievali ako chodím, už som tušila, že môj život bude ťažký.Potom nastala škola, kde sa mi posmievali. Keď som bola na telesnej, hádali sa, že kto ma bude mať v tíme, lebo ma nikto nechcel. Vždy som doma preto plakávala. Nedokázala som pochopiť, prečo sú všetci zdraví a ja nie. Prečo, keď prechádzam po ulici na mňa všetci pozerajú ako na mimozemšťana. Vždy som sa bála ísť do novej spoločnosti, aby si o mne nemysleli zlé veci. Takéto hrozné to bolo až po kým som nepochopila jedno...Pozerala som sa iba na to ako mám choré nohy a nikto ma nechápe. Nevidela som to, že v škôlke som si našla predsa len, veľmi dobrú kamarátku, s ktorou sa kamarátime doteraz. Nevidela som to, že predsa, aj keď ma nechceli na telesnej do tímu, časom zistili, že mi napríklad vybíjaná ide a potom ma prijali. Nevidela som to, že niektorí sa na mňa na ulici predsa len usmievajú. Nevidela som to, že aj keď mám choré nohy, mám veľký dar od Boha a to je dar úsmevu a dar rozveseliť ľudí naokolo. Nevidela som to, že viem hrať na klarinete hoci sa doktori a rehabilitačné čudovali ako je to možné pri mojom ochorení. Nevidela som to, že možno cez moje ochorenie dávam ľuďom najavo, že aj takto sa dá žiť úplne plnohodnotne. Keď som si uvedomila tieto pozitíva, svet bol krajší a ja tiež :D.Teraz sa mi žije veľmi dobre. Mám úžasnú rodinu. Nehovoriac o mojich rodičoch, bez ktorých by som nebola na tom ako som. Mám úžasné kamarátky. Som na výbornej škole a mám okolo seba vynikajúcich ľudí. Zabudla som na jednu vec. Mám Boha. A či tomu veríte alebo nie s ním je všetko zlé na niečo dobré. Vďaka nemu je tento svet naozaj úžasný.

Anna Gettlerová

Anna Gettlerová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka ktorá doštudovala,ale stále sa učím životom, tak študentkou stále som. Rada sa zamýšľam nad vecami, a hľadám odpoveď na otázky Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu