reklama

Mám pocit

Všetko nám padá na hlavu a nič sa nám nedarí.Je to skutočne tak že všetko je zlé???Alebo sa nám to iba zdá ??

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ten pocit....Pocit že mám pocit, že mám pocit,ale pritom pocit nemám.Možno teda mám pocit ale nie je pravdivý.Uvedomila som si že veľa ľudí má na sebe čierne okuliare a všetko vidí iba zle.Typu:Už zase prší,stále sú zápchy na cestách,stále ma niekto odsudzuje,už zase na mňa kričí a podobne.Tieto veci čo sa nám nepáčia sú pravdivé,to nepopieram.Samozrejme niekedy,teda určite sú aj horšie ale problém je že my vidíme iba tie zlé. Dosť často sa to stáva aj mne.Ale keď sa tak zamyslím to je problém celého sveta.Všetci vidia tie zlé veci.Ale tie dobré veci čo sa nám stanú za ďeň,tie si nikto nevybaví.Je pravda že dobré veci sa ťažko hľadajú, lebo máme niekedy pocit že vôbec nie sú.Ale oni sú.Už len to že ráno vstanem,môžem sa najesť je dobrá vec.Alebo že sú jogurty v zľave,konečne svieti slnko po dlhej dobe,alebo už len ten krásny pohľad na farebné listy v jeseni.Ja viem možno sa tieto príklady z čoho sa treba tešiť zdajú hlúpe ale keby sa človek tešil čo i len z malilililinkých dobrých vecí,hneď by bol šťastnejší :).

Anna Gettlerová

Anna Gettlerová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka ktorá doštudovala,ale stále sa učím životom, tak študentkou stále som. Rada sa zamýšľam nad vecami, a hľadám odpoveď na otázky Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu