reklama

Učitelia sú veľký dar pre nás

Po dlhom čase som sa rozhodla zase niečo napísať,a to tému aktuálnu.Keďže je teraz štrajk učiteľov tak by som ich chcela aj takto podporiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Zamýšľala som sa nad tým , že kto to vlastne učiteľ je ? Je to veľmi obetavý človek.Vlastne povedala by som toto povolanie patri medzi veľmi dôležité a najpotrebnejšie povolania.Keby sme nemali učiteľov.,kto by nás naučil všetky potrebné vedomosti??Ako by sme potom mohli robiť nejaké povolanie keby ich nebolo?? Boli by sme nahratí.Nielenže nás učitelia učia vedomostiam,ale dávajú nám aj múdrosti do života,lásku a pochopenie.Keď potrebujeme tak nás aj vypočujú a poradia.Sama som veľmi vďačná zvlášť jednej pani učiteľke čo ma učila na základnej škole.Nielenže ma naučila vedomostiam, ale keď som mala také zaujímave,nepríjemné obdobie poradila mi, a s láskou ma vypočula.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Učitelia však sú často krát aj nepochopení.Snažia sa nás čo najlepšie naučiť aj aj tak musia žiť s tým že sú ohováraní,všetkému sú na vine ,a preto všetko čo pre nás robia ešte dostanú od žiakov vynadané.

Učitelia robia celý deň v škole.Učia deti,niekedy už aj s o zachrípnutým hrdlom a stým že aj tak ich nikto nepočúva.A to nie je všetko.Prídu domov a musia sa nachystať do školy,opraviť testy a ešte veľa iných povinností.Popritom všetkom riešiť telefonáty od rodičov že zle učia deti.

Majú to podľa mňa ale určite aj podľa ostatných veľmi ťažké.Učia s podmienkami akými učia,ešte aj plat majú aký majú,pritom by si zaslúžili oveľa viac,ale oni sa nevzdávajú.Mnoho učiteľov aj napriek tomu stále pribúda aj keď sú podmienky také aké sú.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Učitelia sú veľký dar a prínos.Bez nich by sme boli hlúpi a nevzdelaní.Teda všetkým učiteľom patrí veľká vďaka a klobúk dole.

Anna Gettlerová

Anna Gettlerová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka ktorá doštudovala,ale stále sa učím životom, tak študentkou stále som. Rada sa zamýšľam nad vecami, a hľadám odpoveď na otázky Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu