reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Anna Gettlerová

Anna Gettlerová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka ktorá doštudovala,ale stále sa učím životom, tak študentkou stále som. Rada sa zamýšľam nad vecami, a hľadám odpoveď na otázky Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Otáznik

Anna Gettlerová

Otáznik

Každý má v sebe nejaké otázky a celý život sa snaží nájsť správnu odpoveď. A teraz je situácia taká aká je. Korona ničí celý svet. V každom je otázka, čo s tým. Čo sa týka mňa, ja sa pýtam čo môžem urobiť ja, ako môžem pomôcť ja?

  • 28. mar 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 92x
  • 0
Mašinka na dobré skutky

Anna Gettlerová

Mašinka na dobré skutky

Prijímať pomoc od druhých je ťažké. Aspoň pre mňa. Najhoršie je pokušenie ktoré mi hovorí: „Zvládneš to sama! A vďaka tomu pokušeniu sa môže ľahko stať, že zakúsim pád.

  • 4. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 195x
  • 0
Sila slova

Anna Gettlerová

Sila slova

Vďaka nepeknej, až ponižujúcej kritike na tomto blogu ma konečne kopla múza a viem, o čom chcem písať. O posudzovaní alebo skôr, ako môžu zraniť slová.

  • 3. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 322x
  • 1
Love yourself (Maj sa rád)

Anna Gettlerová

Love yourself (Maj sa rád)

Neodpustila som si nenazvať tento článok po anglicky kvôli mojej zaujatosti voči angličtine. Dnes som sa rozhodla písať o téme ktorá by mala byť realizovaná hlavne v tejto dobe.

  • 21. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 223x
  • 4
Kamaráti z ulice

Anna Gettlerová

Kamaráti z ulice

Dlho som vnímala bezdomovcov ako divných,zvláštnych nebezpečných ľudí ktorým sa nedá pomôcť,aspoň z mojej strany nie.Potom ako som však spoznala komunitu sv.Egídia sa môj pohľad na nich celkom zmenil

  • 2. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 203x
  • 0
reklama
S hazardom alebo bez hazardu???

Anna Gettlerová

S hazardom alebo bez hazardu???

Keďže už dlho trvá petícia proti hazardu a stále aj proti hazardu obdivuhodne bojuje rozhodla som sa napísať pár slov k tomu.......

  • 21. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 215x
  • 0
Učitelia sú veľký dar pre nás

Anna Gettlerová

Učitelia sú veľký dar pre nás

Po dlhom čase som sa rozhodla zase niečo napísať,a to tému aktuálnu.Keďže je teraz štrajk učiteľov tak by som ich chcela aj takto podporiť.

  • 1. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 154x
  • 0
Nenávidený

Anna Gettlerová

Nenávidený

Každému sa raz stane , že sa cíti nenávidený a má pocit že nikomu na ňom nezaleží...Je to pravda alebo si to len namýšľame ?

  • 4. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 240x
  • 0
Mám pocit

Anna Gettlerová

Mám pocit

Všetko nám padá na hlavu a nič sa nám nedarí.Je to skutočne tak že všetko je zlé???Alebo sa nám to iba zdá ??

  • 2. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 196x
  • 0
Cesta....

Anna Gettlerová

Cesta....

Opis toho, ako sa niekedy cítim.Je to napísané trocha inou formou ako zvyknem písať. Píšem tam o mojich pocitoch, a o všetkom čo prežívam.

  • 15. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 177x
  • 0
reklama
Moj veľký starší braček

Anna Gettlerová

Moj veľký starší braček

Chcela by som tento článok venovať téme mojom veľkom bratovi.Slovom veľký ,myslím doslovne veľký. Nielenže má obrovskú výšku(je vyšší odo mňa o jeden a pol hlavy, ak nie viac)ale má aj obrovské srdce.

  • 11. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 243x
  • 2
Veriaci verzus neveriaci

Anna Gettlerová

Veriaci verzus neveriaci

Rozmýšlala som o čom budem písať znova, a zaujala ma téma veriaci verzus neveriaci.Niekedy sa mi nepáči postoje ktoré medzi sebou majú,a tak by som chcela o tom niečo napísať.

  • 9. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 288x
  • 5
Náhoda?Ja myslím,že nie....

Anna Gettlerová

Náhoda?Ja myslím,že nie....

Moja mamina sa rozhodla, že tieto prázdniny nebudú výnimkou a znova pôjdem na nijaký tábor...Čo sa nestalo??Vygooglila úžasné duchovné cvičenia...Prekvapivo to bolo v Česku, v Dolanoch a volá sa to Dolancamp.

  • 23. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 377x
  • 1
Ja a Boh.

Anna Gettlerová

Ja a Boh.

Dlho som rozmýšlala o čom budem tento raz písať a vybrala som si tému : Čo je pre mňa viera v Boha ?? Píšem o tejto téme práve preto, aby som sa podelila o mojich pocitoch a skúsenostiach. Lebo je ich veľa

  • 7. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 484x
  • 4
Všetko zlé je na niečo dobré

Anna Gettlerová

Všetko zlé je na niečo dobré

Rozhodla som sa, že sa podelím o moje pocity, názory a skúsenosti života s DMO.Myslela som si že nikdy nebudem takto šťastná ale opak sa stal skutočnosťou.

  • 8. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 289x
  • 0
reklama
List Boha mame

Anna Gettlerová

List Boha mame

Keďže je dneska deň matiek,tak všetkým mamám,babičkám,prajem všetko najlepšie veľa trpezlivosti a veľa úsmevu...

  • 10. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 279x
  • 0
Sú stromy dôležité ??

Anna Gettlerová

Sú stromy dôležité ??

Chcem vám povedať jeden príbeh. Ak nepochopíte čo som tým chcela povedať, dám k tomu aj vysvetlenie.

  • 4. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 145x
  • 0
Rodina ako dar

Anna Gettlerová

Rodina ako dar

Keďže sa nemôžem zúčastniť referenda chcem bojovať  za rodinu aspoň takto.Myslým že rodina je veľmi dôležitá a mám na to aj dôkaz.Chcem v tomto článku aj vyzdvihnúť aký súrodičia teda mama a otec dôležitý.

  • 3. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 247x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu