reklama

Rodina ako dar

Keďže sa nemôžem zúčastniť referenda chcem bojovať  za rodinu aspoň takto.Myslým že rodina je veľmi dôležitá a mám na to aj dôkaz.Chcem v tomto článku aj vyzdvihnúť aký súrodičia teda mama a otec dôležitý.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Narodila som sa s DMO-detská mozgová obrna. Keď som mala desať mesiacov, doktorka povedala mojím rodičom, že nebudem chodiť. Moja mamina namiesto toho aby to oplakávala, chytila sa situácie a začala so mnou cvičiť. Napriek tomu, že som jej hovorila že ju neznášam a že mi iba robí zle, ona sa nevzdala a cvičila so mnou ďalej. Keď jej bolo najťažšie, ocko ju podržal a neprestával veriť, že začnem chodiť. Môj ocko a moja mamina sa navzájom dopĺňali. Navzájom sa podporovali. Teraz mám 16 rokov a chodím. Síce samozrejme nie tak akoby som si predstavovala ale chodím a to je hlavné. Veľká vďaka patrí mojím rodičom. Keby za to nebojovali tak nechodím. Napriek prekážkam ktoré mali stále bojovali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neviem si predstaviť keby som žila bez ocina alebo maminy .Mamina ma vždy podrží keď mi je najhoršie a vždy mi vie veľmi dobre poradiť. Ocko ma vie rozosmiať a utešiť keď som smutná. Ako som už písala navzájom sa s maminou dopĺňajú .Neraz sa stane že keď sa mamina na mňa hnevá ocko ju upokojí a keď sa ocko na mňa hnevá mamina ho upokojí.

Som veľmi rada že môžem mať maminu aj ocka. Najviac si na ockovi vážim že vždy keď som smutná ani mu to nemusím povedať a on vie že som a hneď ma zavolá do izby a ponúkne mi rozhovor. Na mamine si najviac vážim že je veľmi obetavá. Keď ju niekto o niečo poprosí ona mu pomôže aj keď práve vtedy nie je najvhodnejší čas, lebo má niečo. Keď potrebujem odvoz zo školy a ona ma nemôže odviezť, obvolá aj celé Slovensko len aby mi našla odvoz.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poslednú dobu aj keď som mala 4 súrodencov, chcela som ešte aspoň jedného. Aspoň raz do mesiaca som sa pýtala maminy či je tehotná. Nie preto že by sa mi vzdala nejaká tučná ale preto že som dúfala že povie áno. Jeden deň sa moji rodičia rozprávali o niečom hrozne tajnom a ja som zahlásila. Mami ty si tehotná na moje počudovanie mi povedala áno.5.12 2014 sa narodila moja malá sestrička Alžbetka. Úplné mi zohrieva srdce ako sa mamina s láskou o ňu stará. Nič nie je nad maminkinu lásku. Okrem tej Božej. Ja viem aj ocko sa stará s láskou o Alžbetku ale tá maminkina je taká krásna, úprimná a materinská. Nie že by ockova taká nebola.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pretože viem aké je úžasné mať mamu aj otca aj ja by som chcela aby aj druhé deti zažili to čo ja a aby mali mamu a ocka.Lebo keď sa spojí mamina a ocko dokopy a je tam aj Boh vznikne niečo neopísatelne krásne.

Anna Gettlerová

Anna Gettlerová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka ktorá doštudovala,ale stále sa učím životom, tak študentkou stále som. Rada sa zamýšľam nad vecami, a hľadám odpoveď na otázky Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu