reklama

Ja a Boh.

Dlho som rozmýšlala o čom budem tento raz písať a vybrala som si tému : Čo je pre mňa viera v Boha ?? Píšem o tejto téme práve preto, aby som sa podelila o mojich pocitoch a skúsenostiach. Lebo je ich veľa

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Čo je pre mňa viera v Boha???

Viera v Boha....vždy som sa ako malá úprimne bála Boha. Keď som čítala Bibliu, konkrétne Starý Zákon, tam sa mi javil Boh ako Boh, ktorý sa stále len hnevá. Neskôr mi ocko vysvetlil že Boh sa mal právo hnevať, lebo tí ľudia si to zaslúžili. Keby sa Boh nehneval a iba sa s nimi tuľkal, nič by s tých ľudí nevyrástlo. Postupom času som rástla a moja viera rástla so mnou. Zistila som, že som sa v Bohu mýlila. Že Boh je milujúci Otec, ktorý sa o mňa stará. A ako som na to prišla?? Bola som svedkom niekoľko malých, alebo aj veľkých zázrakov. Išla som raz s maminou na nákup. Išli sme autom a mamina zaparkovala auto a išla rýchlo nakúpiť. Vtedy hrozne pršalo, padali krúpy a boli tuším aj blesky ale to nie je podstatné. Ja som sa o maminu bála, to som bola ešte o niekoľko rokov menšia. Tak som sa začala modliť. Ako som sa pomodlila, prestalo pršať a obloha bola jasná a začalo svietiť slnko. Ale to nebolo všetko. Keď mamina bola tehotná, dostala prasačiu chrípku. Lekári hovorili, že zomrie aj ona aj sestra. Veľa ľudí sa za ňu modlilo a nakoniec sa vyzdravela a sestrička sa narodila zdravá ako rybička.Tých zázrakov bolo viac, ale aby som nepísala hodiny napísala som iba tieto...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samozrejme že to s Bohom nebolo ľahké, aspoň som si to myslela ja, ale v skutočnosti to nemal ľahké on so mnou.Vyskytla sa aj otázka prečo ma stvoril s chorými nohami a dobre keby aj stvoril, ale veľa ľudí sa za moje nohy modlilo a aj som si ich potrela svätenou vodou, prečo ten Boh ma konečne nevylieči ??? Ale človek mieni, Pán Boh mení. Prišla som aj na to, že keby som cvičila, tak sa pomaličky zotavím. Keby ma Boh uzdravil, tak by ma len rozmaznal. Ale nejde o to, Boh vie čo je pre mňa najlepšie, a preto aj keď mi niekedy niečo nesplní, alebo sa modlím mesiac a nič sa nedeje, Boh vie čo robí. Keby mi splnil za sekundu to, čo si prosím, používala by som ho ako automat. Ale keďže mi to dáva časom, učí ma trpezlivosti :)

Anna Gettlerová

Anna Gettlerová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka ktorá doštudovala,ale stále sa učím životom, tak študentkou stále som. Rada sa zamýšľam nad vecami, a hľadám odpoveď na otázky Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu