reklama

Náhoda?Ja myslím,že nie....

Moja mamina sa rozhodla, že tieto prázdniny nebudú výnimkou a znova pôjdem na nijaký tábor...Čo sa nestalo??Vygooglila úžasné duchovné cvičenia...Prekvapivo to bolo v Česku, v Dolanoch a volá sa to Dolancamp.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Nevedela som, čo mám od toho očakávať.Išla som tam prvý krát.Navyše, iba jedna z troch sloveniek, ostatný boli Češi.Nevedela som, či ma príjmu a tak.Tiež som sa bála toho pojmu - duchovné cvičenia..Som kresťanka.Aj sa rada modlím.Ale týžďeň neustálych modlitieb-aspoň som si myslela, bude dosť.Ale, mýlila som sa.Bolo to úžasné.Aj ten kto by neveril v Boha, a šiel by tam by uveril.Spali sme v stanoch v záhrade.Ráno ,keď nás zobudil budíček, sme mohli ísť na sv.omšu alebo na rozcvičku.Potom nasledovali raňajky a ranné chvály.Myslela som že budeme čítať modlitby z breviára, čo tiež nie je zlé, ale bolo to omnoho lepšie.Spievali sme z plných pľúc a chválili Boha.Mávali vlajkami na oslavu Boha, a ďakovali mu za všetko čo nám dal.Toto ma naplnilo najviac na svete.Moja duša bola plná radosti.Pre niekoho je oddych ísť do baru a piť pivo s kamarátmi,ísť do prírody, alebo si kuknúť dobrý film.Pre mňa bol oddych tento camp.Po ranných chválach sme mali cikpauzu a potom sme mali prednášku,kde nemohli chýbať ani svedectvá.Nasledoval ďalej stánok stretnutia.Kde sme mali polhodinku na rozhovor s Bohom.Nevedela som si to predstaviť.Zdalo sa mi to dlho, ale bolo to inak ako som očakávala.Asi si tú polhodinku vsuniem do každodenného života.Počas tej polhodinky som získala mnoho a napadol ma,teda vymyslela som jeden citát:Pýcha je ako smrad,keď ju máš ľudia od teba utekajú.Potom sme mali stretnutie a porozprávanie sa v skupinkách.Tento rok to boli mestá.Biblické mestá.Potom boli stanovištia ako napr.žonglovanie, streľba z luku,výroba sviečok,tričiek, a mnoho iných zaujímavých stanoviští.Naštívil nás aj Pavel Helan a nezabudol aj zaspievať.Večer boli večerné chvály.Večerné chvály posledný deň boli najlepší zážitok v mojom živote.Tancovali sme v kaplnke na oslavu Boha a objímali sa na rozlúčku.Bol to najkrajší týždenný pobyt.Odporúčam to vrelo.V posledný ďeň sme išli do kostola a ponúkali sme modlitby za tých čo to chceli.Tiež sme tam zatancovali náš tanček a poďakovali Bohu.Aj keby som mala na všetko zabudnúť,na toto nikdy nezabudnem.

Anna Gettlerová

Anna Gettlerová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka ktorá doštudovala,ale stále sa učím životom, tak študentkou stále som. Rada sa zamýšľam nad vecami, a hľadám odpoveď na otázky Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu