reklama

Veriaci verzus neveriaci

Rozmýšlala som o čom budem písať znova, a zaujala ma téma veriaci verzus neveriaci.Niekedy sa mi nepáči postoje ktoré medzi sebou majú,a tak by som chcela o tom niečo napísať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Ani sama neviem ako mám začať..Čo ma možno donútilo napísať tento článok, je to že sa mi nepáči ako niektorí,nehovorím všetci,veriaci a neveriaci, sa navzájom hejtujú.Napríklad, keď je niekto veriaci a prežehná sa v práci alebo v škole, alebo sa modlí na verejnosti kde sú neveriaci ,tak oni naňho zazerajú a smejú sa.preto, lebo sa im zdá ako blázon ktorý ako ma už niekto opísal v komentoch, verí v imaginárnu bytosť .To nie len neveriaci.Napríklad podľa mňa aj niektorí veriaci alebo ak nie tak priznám sa že ja sama ak stretnem nijakého neveriaceho tak ho odsudzujem a nechápem ho,ako môže byť takí neinteligentný a neveriť v Boha.Toto je moja slabosť s ktorou musím a chcem bojovať.Preto sa asi veriaci a neveriaci navzájom nechápu pretože veriaci sú presvedčení že Boh je tu ,a inak to byť nemôže.Čo si myslím aj ja, :D a neveriaci si myslia že Boh neexistuje a sú o tom tiež presvedční na sto percent ale nájdu sa aj taký ktorý ani nevedia či sú veriaci alebo neveriaci a preto niekedy hejtujú veriacich lebo ich štve že nevedia nájsť čo hladajú a oni (tí veriaci ).Jedným alebo radšej viacerými slovami by som povedala, že nie je správne ani to zo strany veriacich ,ani to z to strany neveriacich.Sme predsa ľudia, a za to že každý máme iný názor, je divné sa odsudzovať.Ako keby sme sa odsudzovali za to, že ja napríklad si myslím že škola je super, a niektorí že je to blbosť.Stáva sa aj to :D,ale proste za to že má človek taký názor a tak neznamená, že je zlý a nemá pochopenia pre tých ostatnných a nemôžeme byť kamaráti a držať spolu.

Anna Gettlerová

Anna Gettlerová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka ktorá doštudovala,ale stále sa učím životom, tak študentkou stále som. Rada sa zamýšľam nad vecami, a hľadám odpoveď na otázky Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu