reklama

Love yourself (Maj sa rád)

Neodpustila som si nenazvať tento článok po anglicky kvôli mojej zaujatosti voči angličtine. Dnes som sa rozhodla písať o téme ktorá by mala byť realizovaná hlavne v tejto dobe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Určite si už veľa z nás prešlo, alebo stále prechádza, (niekedy nekončiacim) obdobím, kedy by sme sa najradšej zakopali pod zem, lebo sme podľa nás škaredí, nemožní a nič nedokážeme.

Najskôr rozoberiem krásu, kvôli ktorej hlavne my dievčatá trpíme (preto to bude v ženskom rode). Teraz hlavne vy dievčatá teda pozorne čítajte ale aj chlapci dávajte pozor! Je pravda. Často krát závidíme dievčatám ktoré sú podľa nás nádherné , a keď sa pozrieme na nás, je nám do plaču.Všetci/všetky sme však krásne a krásni a očarujúci. Každí má v sebe krásu, len ju musí objaviť. Ide však o to ako vnímame krásu. Podľa mňa nezáleží tak na kráse zvonka ako na kráse zvnútra. Určite teraz prevraciate očami a pýtate sa v duchu: "To akože mám na seba kašlať,neumývať sa a vyzerať ako strašidlo ,a hlavne že mám dobré srdce?" Moja odpoveď znie jasné že nie :). Treba sa starať o seba tak aby sme sa cítili dobre, ale nie zase len sa stále zaoberať a riešiť to či vyzerám dobre, či som sa náhodou zle nenamaľovala a podobne.Ako som už spomínala hlavné je naše vnútro.To nemyslím mať pekný pankreas, žalúdok alebo črevo, ale srdce. Mať srdce plné lásky k druhým.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Druhá vec ktorú troška rozoberiem je nemožnosť, teda inými slovami pocit že nič nedokážeme.To sa nám však zdá na prvý pohľad. Každý má v sebe nejaký talent a dar,niečo čo je na ňom výnimočné. Každý z vás aj čo toto práve čítate, ste jedinečný a máte v sebe neuveriteľní a krásny talent a dar. Len ho treba objaviť. Niektorí ten dar a talent zahodia alebo ho zneužijú.To však správne nie je.Máme ho na to aby sme potešili ostatných a urobili sebe ale aj ostatným radosť.

Posledných pár slov ktoré sem napíšem sú,že všetci ktorí toto čítate aj nečítate ste krásni, úžasní a jedineční, a prajem Vám veľa šťastia aby ste v sebe túto krásu objavili.

Anna Gettlerová

Anna Gettlerová

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka ktorá doštudovala,ale stále sa učím životom, tak študentkou stále som. Rada sa zamýšľam nad vecami, a hľadám odpoveď na otázky Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu